هواداران استقلال در شهر رشت از ساعت اولیه امروز در برابر هتل محل اقامت این تیم حاضر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم های آرسنال و ناتینگهام فارست با نیم ساعت تاخیر و از 15.30 شروع خواهد شد.
کاروان استقلال در میان مشکلات فراوان خود را به استادیوم تختی آبادان رساند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: یکی از مشکلات کنونی دفاتر به خصوص در شهرهای بزرگ، شلوغی دفاتر است که و امسال این مشکل شلوغی را حل خواهیم کرد.
در آستانۀ روز عرفه، حضور تعداد زیاد زائران کربلا باعث ایجاد تأخیر در عبور از گیت‌ها و ازدحام در مرز ایران و عراق و خصوصا گیت‌های عراقی شده است. معاون امنیتی وزارت کشور گفت:مشکل ازدحام در مرز مهران حل شده؛ قطع اینترنتِ طرف عراقی موجب کندی تردد بود.حدود ۲۵ هزار زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا عازم عراق شدند.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» در حالی در روستای چلسرخ باغملک زادگاه این شهید برگزار شد که ازدحام چشمگیری در این مراسم ایجاد شده است.
ازدحام جمعیت تماشاگران فوتبال در پایتخت السالوادور در جریان مسابقه بین تیم‌های آلیانزا و فاس زمانی رخ داد که ۱۲ کشته برجای گذاشت.
۹ نفر در ازدحام ورزشگاه فوتبال کشته شدند
ازدحام جمعیت در یک ورزشگاه فوتبال در السالوادور به کشته شدن دست کم ۹ نفر منجر شد.
حضور انبوه طرفداران پرسپولیس بدون تهیه بلیت باعث ازدحام جمعیت بیرون از ورودی های ورزشگاه آزادی شد.
در پی ازدحام جمعیت در مقابل محل توزیع کمک‌های یک تاجر در صنعا ده‌ها نفر زیر دست و پا ماندند و بر اثر خفگی جان باختند.
به گزارش منابع خبری و به نقل از مقامات یمن بر اثر ازدحام بیش از حد جمعیت در محل کمک‌های خیرخواهانه در یمن تعداد زیادی کشته و مجروح شدند.
وضعیت عجیب و غریب هواداران عراقی در حاشیه بازی فینال کشورهای عربی خلیج فارس! ازدحام جمعیت برای تماشای بازی عراق و عمان در ورزشگاه بصره تاکنون یک کشته و ۶۰ مصدوم برجای گذاشته است
لحظه هجوم مردم تربت جام و تلاش برای ورود به ساختمان هلال احمر برای گرفتن چراغ نفتی و وسایل گرمایشی را ببینید./برترین‌ها
شاهدان گفتند که پلیس امنیت متروی دوحه نتوانست ازدحام ناگهانی در ایستگاه مشیرب، تقاطع شلوغی که سه خط مترو به هم می‌رسند را مدیریت کند.
پلیس قطر با هواداران حاضر در محوطه فَن‌زون دیدار افتتاحیه جام جهانی بین قطر و اکوادور درگیر شد.
ازدحام شدید جمعیت در مرز شلمچه باعث کندی عبور و مرور از این مرز شده است که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
حرم امام علی علیه‌السلام اعلام کرد که گزارش برخی رسانه‌ها درباره فوت تعدادی از زنان زائر در پی ازدحام و خفگی نادرست می‌باشد.
در مرز‌های جنوبی، آن‌ها که مطمئن شده‌اند امکان بازشدن مرز وجود ندارد و دسته‌ای که از ازدحام و گرمای مسیر خسته شده‌اند ولی همچنان اشتیاق و اصرار به ادامه مسیر خود دارند، عازم غرب کشور و مرز خسروی می‌شوند؛ این تغییر مسیر را فروشندگان بین‌راهی نزدیک به کرمانشاه و در فاصله کرمانشاه تا سرپل‌ذهاب هم به چشم دیده و تایید می‌کنند.
رئیس ستاد اربعین گفت: با همکاری مأموران پلیس مقرر شد تا در ورودی شهرهای مرزی و شهرهای منتهی به مرزها محدودیت ترافیکی برقرار شود.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
ازدحام زائران منجر به بسته شدن مرزها به سمت عراق شد/ توقف صدور گذرنامه ویژه اربعین
سفیر ایران در عراق اظهار کرد: در حال رایزنی هستیم تا مشکل تردد در مرز خسروی حل شود و زائران بتوانند بار دیگر از این مرز برای تردد به عراق استفاده کنند.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: این سازمان تنها ۸ هزار دستگاه اتوبوس برای سفرهای اربعین پیش‌بینی کرده بود اما مجبور شدیم اتوبوس‌های سایر مسیرها را هم بیاوریم.
اگر برخورد با نامحرم عمدی نباشد؛ ان‌شاالله زیارت قبول است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ